loading...

مهاجرت به اسپانيا ، اقامت اسپانيا

ارائه كليه خدمات مهاجرت به اسپانيا و خدمات اقامت اسپانيا

بازدید : 278
11 زمان : 1399:2

اقامت اسپانيا

كارت اقامت اسپانيا موردي است كه هر كسي كه قصد مهارج به اسپانيا را داشته باشد به دنبال آن است. اقامت اسپانيا هم مانند كشورهاي ديگر، قوانين و اصول خودش را دارد. اقامت مي تواند موقت يا دائمي باشد كه بسته به نياز و تقاضاي شما، ويزاي مخصوص آن برايتان صادر مي شود. براي اقامت موقت در كشورهاي شينگن، ويزاي كوتاه مدت صادر مي شود كه شامل سفرهاي حداقل 90 روزه و حداكثر 5 ساله است. فارغ از اينكه شما كدام را انتخاب مي كنيد، بهتر است قبل از اقدام به اخذ پروانه اقامت، درباره كشور مقصد و قوانين مهاجرتي آن اطلاعات كافي داشته باشيد. در ادامه، اقامت اسپانيا و روش هاي مختلف آن را بررسي مي كنيم.

آيا اسپانيا مقصد خوبي خواهد بود؟

براي پاسخ به اين سؤال بهتر است كمي با كشور اسپانيا و وضعيت زندگي در آن آشنا شويد. پادشاهي اسپانيا، چهاردهمين اقتصاد بزرگ دنيا، كشوري است مستقل و عضو اتحاديه اروپا كه با سه اقليم آب و هوايي مختلف (مديترانه‌اي، خشك و اقيانوسي)، هر ساله مهاجران زيادي را از سراسر دنيا به سمت خودش جذب مي‌كند. با اينكه ايران در فهرست بيشترين مهاجران اسپانيا قرار نگرفته است اما اسپانيا در سال هاي اخير، يكي از مقاصد محبوب مهاجرت ايرانيان به حساب مي آيد. ايراني هاي بي شماري در تكاپوي اخذ اقامت و مهاجرت به اروپا هستند. بسياري از آن ها، به خاطر شرايط آب و هوايي و وضعيت اقتصادي مناسب، اسپانيا را به عنوان مقصد خودشان انتخاب مي‌كنند.

اسپانيا ، اقامت يا تابعيت ؟

در يك تعريف كوتاه، اقامت به معناي سكونت در يك كشور و تابعيت به معناي عضويت قانوني در جامعه آن كشور، با حقوق و اختيارات يك شهروند عادي است. در واقع اقامت دائم همان مجوزي است كه به افراد اجازه ورود و خروج نامحدود و سكونت دائم در يك منطقه را مي دهد كه اين سكونت داراي شرايط محدودي است. معمولاً افرادي كه داراي حق اقامت دائم هستند، از اجازه كار در آن كشور بهره مي برند اما حداقل 6 ماه از سال را بايد در آن منطقه سپري كنند، در غير اين صورت امكان دارد مجوز اقامت آن‌‌ها باطل شود. مهاجراني كه به اسپانيا سفر مي كنند، با 5 سال زندگي بي وقفه در اسپانيا، به طوري كه به صورت پيوسته نهايتاً به مدت 6 ماه اين كشور را ترك نكرده باشند، مي توانند براي اخذ مجوز اقامت دائم در اسپانيا اقدام كنند. ويزاي اقامت دائم بايد هر پنج سال يك بار و 60 روز قبل از سر رسيد انقضاي آن، تمديد شود و در غير اين صورت ممكن است به كلي ابطال شود.

اما تابعيت؛ تابعيت به اين معنا است كه مهاجر بعد از اقامت دائم بتواند بدون محدوديت، مانند شهروندان عادي و با تمام حقوق شهروندي معمول در آن منطقه، در آنجا زندگي كند.

اقامت اسپانيا ، از تهران تا مادريد

براي گرفتن اقامت هر كشوري روش هاي مختلفي وجود دارد كه بر اساس شرايط سياسي، اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي آن كشور تنظيم مي شوند. مثلاً بعضي از كشورها اقامت از طريق پناهندگي را ممنوع و برخي مهاجران را به اقامت از طريق سرمايه گذاري يا ازدواج تشويق مي كنند. در اين ميان، اسپانيا هم روش هاي مختلفي را براي اخذ ويزاي اقامت تنظيم كرده است كه شامل اقامت موقت و اقامت دائم مي شوند. اگر پيگير اخبار اخذ اقامت اسپانيا باشيد، احتمالاً تا كنون عبارت « اقامت اسپانيا با 25000 يورو » هم به گوشتان خورده است، در ادامه توضيح مختصري درباره اين روش و روش هاي ديگر خواهيم داشت:

اقامت اسپانيا از طريق تمكن مالي

هرچند يكي از روش هاي اثبات تمكن مالي، سرمايه گذاري و خريد ملك دست كم 150 هزار يورويي در اسپانيا است اما اين امكان را هم داريد كه تنها با اثبات توانمندي مالي خودتان در مدت اقامت، نسبت به اخذ اقامت اسپانيا بدون سرمايه گذاري اقدام كنيد. براي اثبات توانمندي مالي روش هاي مختلفي وجود دارند كه همه آن ها شامل يك قانون مشترك مي شوند:

«منبع درآمدي كه بتواند در زمان سفرتان به اسپانيا (عدم حضور شما در ايران)، هزينه هاي شما را تأمين كند.»

براي اثبات تمكن مالي، لازم است سرپرست خانواده ثابت كند كه از طريق يكي از روش هاي زير، قادر به كسب درآمد ثابت براي تأمين هزينه هاي خانواده است:

  • سود حاصل از سهام بورس
  • دريافت اجاره بهاي ماهيانه
  • سود سپرده هاي بانكي
  • حقوق بازنشستگي
  • نامه اداري و…

اقامت اسپانيا از طريق تحصيل

شهروندان ايراني اجازه دارند در تمام مقاطع تحصيلي مدارس و دانشگاه‌ هاي كشور اسپانيا تحصيل كنند. تحصيل در دانشگاه هاي اسپانيا هم به زبان انگليسي و هم به زبان اسپانيايي امكان پذير است. متقاضيان اين روش مي بايست ابتدا نسبت به اخذ ويزاي تحصيلي اقدام و پس از شروع به تحصيل، براي دريافت كارت اقامت دائم اقدام كنند.

اقامت اسپانيا از طريق ازدواج

براي اخذ كارت اقامت از طريق ازدواج ، متقاضي بايد يك پارتنر يا شريك براي خودش معرفي و مدارك و اسناد لازم، دال بر روابط پايدار با هدف زندگي مشترك و توانايي مالي براي تأمين هزينه هاي زندگي همسرش را به سفارت ارائه كند.

اقامت اسپانيا از طريق كار

براي اخذ اقامت كاري اسپانيا ، متقاضي نياز به يك دعوت‌نامه يا همان پيشنهاد كار از طرف كارفرما دارد ،به طوري كه بتواند از طريق آن وارد اسپانيا و مشغول به كار شود. سپس با زندگي و كار بين 3 الي 5 سال در اين كشور و پرداخت ماليات، مي تواند نسبت به اخذ اقامت دائم اقدام كند. شايد اين روش را بتوان از سخت ترين روش هاي اخذ اقامت اسپانيا دانست، چرا كه براي گرفتن يك موقعيت شغلي، لازم است كارفرما اول به مدت 3 ماه يك موقعيت شغلي را در اسپانيا و سپس به مدت 3 ماه در اتحاديه اروپا آگهي كند و اگر در طول اين مدت كسي را پيدا نكرد، مي تواند اين موقعيت شغلي را به شما پيشنهاد و دعوت نامه را براي شما (به عنوان يك غير اروپايي) ارسال كند.

بازدید : 295
11 زمان : 1399:2

مهاجرت اسپانيا

مهاجرت اسپانيا به روش هاي مختلفي انجام مي شود كه چندان هم سخت گيرانه نيستند اما زندگي در كشوري با فرهنگ، قوانين و آداب و رسوم متفاوت، در صورت نا آگاهي مهاجران كمي سخت خواهد بود. بعضي از كشورها فرهنگ و قوانين مشابهي دارند و برخي ديگر نه، در هر صورت براي مهاجرت به يك كشور لازم است با جو واقعي آن كشور و شرايط زندگي آن آشنا شويد. خيلي از افراد به عكس هايي كه در اينترنت و شبكه هاي اجتماعي مي بينند يا چيزهايي كه از اين و آن مي شنوند اكتفا مي كنند اما واقعيت زندگي با خاطرات چند روز سفر، چند عكس و اطلاعات گوشه اي از زندگي دوستانمان تفاوت زيادي دارد. اگر مي خواهيد به اسپانيا مهاجرت كنيد، پيشنهاد مي كنيم اطلاعات بيشتري درباره اين كشور، شرايط زندگي در آن و شرايط و مدارك لازم براي مهاجرت به آنجا كسب كنيد.

آشنايي با كشور اسپانيا و شرايط مهاجران در آنجا

اسپانيا، يكي از 28 كشور عضو اتحاديه اروپا است كه حكومتي پادشاهي دارد و از قوانين كشورهاي حوزه شنگن (Schengen) تبعيت مي كند. براي مهاجرت به كشورهاي حوزه شنگن، اول بايد بدون اينكه بيش از 6 ماه پياپي كشور مقصد را ترك كنيد، به مدت 5 سال در آنجا زندگي كنيد و بعد براي اخذ مجوز اقامت دائم اقدام كنيد. اقامت موقت (تا 5 سال) نياز به ويزاي منطقه شنگن و مداركي دارد كه بتوانند تأمين مالي مهاجران در طول اقامت موقتشان در اين كشورها را اثبات كنند.

شرايط جغرافيايي و آب و هواي اسپانيا

اسپانيا داراي مساحتي تقريباً نصف ايران و جمعيتي حدوداً 50 ميليون نفري است كه از جزاير و سواحل زيادي تشكيل شده است. سواحل اسپانيا از جمله زيبا ترين و پر طرفدار ترين سواحل دنيا هستند و هر ساله گردشگران زيادي از گوشه و كنار دنيا به آن ها سفر مي كنند. اسپانيا داراي سه اقليم آب و هوايي مختلف است كه در سه دسته كلي خشك، مديترانه اي و اقيانوسي قرار مي گيرند. شما در اسپانيا مي توانيد زمستان هايي سرد يا معتدل، آبو هوايي همواره معتدل و مرطوب، كوهستان هاي سرد، تابستان هاي داغ و همين طور تابستان هاي خنك را تجربه كنيد.

شرايط اقتصادي اسپانيا

سفارت ايران در مادريد، اسپانيا را به عنوان چهاردهمين كشور قدرتمند اقتصادي دنيا، پنجمين قدرت اقتصادي اتحاديه اروپا و چهارمين قدرت بزرگ در ميان اقتصادهاي حوزه يورو معرفي كرده است.

كار و زندگي در اسپانيا

زندگي در اسپانيا ، براي ايرانيان راحت تر از مردم كشورهاي ديگري مانند انگلستان است. عادت هاي غذايي مردم اسپانيا به تغذيه مردم ايران نزديك است. اسپانيايي ها در طبخ غذاهايشان معمولا از گوشت (گاو، ماهي و پرندگان) و سبزيجات استفاده مي كنند. شايد بتوان شباهت زياد غذاهاي اسپانيايي به ايراني را مربوط به زماني دانست كه اين كشور جزء قلمرو اعراب بود و در آن زمان از فرهنگ و رسوم ايران هم تأثير زيادي گرفت. جالب است بدانيد در غذاهاي اسپانيايي هم «پلو» وجود دارد و به آن «Paella» گفته مي شود. از طرفي مردم اسپانيا هم مانند ايراني ها وعده نهار را پر و پيمان تر از وعده هاي ديگر مي خورند و در عوض حدود ساعت 10 و 11، يك شام سبك مي خورند.

اسپانيا مردم مهربان و خون گرمي دارد كه اغلب آن ها به فرهنگ و قوم آريايي علاقه زيادي نشان مي دهند. در اسپانيا آخر هفته ها به سرگرمي و تفريح در سواحل و كافه ها مي گذرد.

شرايط كار در اسپانيا از يك شعار مهم تبعيت مي كند: «سخت كار كنيد و خوب استراحت كنيد»، شعاري كه بيانگر همه چيز درباره كار در اين كشور است. مردم اسپانيا به خواب نيمروز (بعد از ظهر) اهميت زيادي مي دهند و به همين دليل خيلي از فروشگاه ها و مراكز آموزشي در ساعات بعد از ظهر خالي از جمعيت هستند. البته اين عادت بيشتر بين مردم مذهبي مرسوم است و در مؤسسات، به خاطر ايجاد شرايط كاري راحت، اين عادت از سر خيلي ها افتاده است. از ديگر لذت هاي كار كردن در اسپانيا اين است كه كاركنان مي توانند محل كارشان را براي صرف يك قهوه ترك كنند و بعد از صرف قهوه و يك گپ و گفت كوتاه با همكارانشان دوباره به محل كارشان برگردند.

معايب زندگي در اسپانيا

زندگي در هيچ جاي دنيا بي عيب و نقص نيست اما بعضي اوقات اين عيب و نقص ها غير قابل تحمل مي شوند و بعضي اوقات هم نه، راحت مي توان از كنار آن ها عبور كرد. زندگي در اسپانيا هم قطعاً بدي هاي خودش را دارد كه در ادامه اين معايب را با هم مرور مي كنيم:

  • بوروكراسي و نظام قاعده مند اداري: اين ويژگي حكومت اسپانيا به خودي خود مشكلي را براي مردم ايجاد نمي كند اما براي مهاجرين، روند كار را كمي طولاني و سخت مي كند چرا كه نسبت به برخي كشورهاي ديگر، نيازمند ارائه مدارك زياد و سپري كردن مراحل طولاني تري است.
  • مشكل زبان: با اينكه براي تحصيل در اسپانيا مي توانيد رشته ها و دانشگاه هاي انگليسي زبان را انتخاب كنيد اما براي كار و زندگي در اين كشور لازم است كه زبان اسپانيايي را هم تا حدودي ياد بگيريد.
  • زندگي لاكپشتي: در اسپانيا زمان كمي كند مي گذرد. ممكن است با مؤسسه يا فردي رو به رو شويد كه ساعت صبحش به 2 ظهر و ساعت بعد از ظهرش تا غروب ادامه پيدا كند. البته چندان هم مشكل بزرگي نيست، سيستمي است كه با كمي گذر زمان، خيلي زود به آن عادت مي كنيد.
  • توريسم در ماه آگوست: اگر به سكوت و آرامش فضاي شهري عادت داشته باشيد، احتمالاً در ماه اگوست ديوانه مي شويد. در ماه آگوست، حجم عظيمي از گردشگران به اسپانيا هجوم مي برند كه باعث شلوغي و ازدحام زياد شهر مي شود. البته اين شلوغي ها فرصتي است براي كارهاي مختلف و كسب درآمدهاي كلان، فقط بايد كمي هشيار باشيد.

مدارك لازم براي درخواست ويزاي اسپانيا

  • شناسنامه (ايراني)
  • گذرنامه با اعتبار 6 ماه بيشتر از مدت ويزاي درخواستي به اضافه دو نسخه كپي از صفحات 1 تا 13 گذرنامه
  • دو قطعه عكس رنگي 6*4، حداكثر مربوط به 3 ماه قبل
  • دعوت نامه يا درخواست رزرواسيون هتل و يا مدركي براي تعيين محل اقامت شما در اسپانيا
  • اسناد مال و شغلي شامل:
  • گواهي اشتغال به كار (حاوي اطلاعات: سمت شغلي، ميزان درآمد، كپي سوابق و پرداخت هاي بيمه اجتماعي به اضافه تاريخ شروع به كار)
  • گواهي از حساب بانكي به اسم متقاضي (حاوي اطلاعات: مبلغ موجودي، تاريخ افتتاح حساب و صورت گردش حساب)
  • بليط يا رزرواسيون قطعي رفت و برگشت به اسپانيا و در صورت نياز، فاكتور پرداخت شده هتل
  • بيمه مسافرتي

مدارك لازم براي اخذ اقامت اسپانيا با تمكن مالي

  • شناسنامه متقاضي و افراد تحت تكفل او
  • مدارك مالي براي اثبات تمكن مالي
  • پاسپورت
  • گواهي عدم سوء پيشينه كيفري
  • مدارك شغلي
  • چهار قطعه عكس رنگي
بازدید : 373
11 زمان : 1399:2

اقامت اسپانيا

كارت اقامت اسپانيا موردي است كه هر كسي كه قصد مهارج به اسپانيا را داشته باشد به دنبال آن است. اقامت اسپانيا هم مانند كشورهاي ديگر، قوانين و اصول خودش را دارد. اقامت مي تواند موقت يا دائمي باشد كه بسته به نياز و تقاضاي شما، ويزاي مخصوص آن برايتان صادر مي شود. براي اقامت موقت در كشورهاي شينگن، ويزاي كوتاه مدت صادر مي شود كه شامل سفرهاي حداقل 90 روزه و حداكثر 5 ساله است. فارغ از اينكه شما كدام را انتخاب مي كنيد، بهتر است قبل از اقدام به اخذ پروانه اقامت، درباره كشور مقصد و قوانين مهاجرتي آن اطلاعات كافي داشته باشيد. در ادامه، اقامت اسپانيا و روش هاي مختلف آن را بررسي مي كنيم.

آيا اسپانيا مقصد خوبي خواهد بود؟

براي پاسخ به اين سؤال بهتر است كمي با كشور اسپانيا و وضعيت زندگي در آن آشنا شويد. پادشاهي اسپانيا، چهاردهمين اقتصاد بزرگ دنيا، كشوري است مستقل و عضو اتحاديه اروپا كه با سه اقليم آب و هوايي مختلف (مديترانه‌اي، خشك و اقيانوسي)، هر ساله مهاجران زيادي را از سراسر دنيا به سمت خودش جذب مي‌كند. با اينكه ايران در فهرست بيشترين مهاجران اسپانيا قرار نگرفته است اما اسپانيا در سال هاي اخير، يكي از مقاصد محبوب مهاجرت ايرانيان به حساب مي آيد. ايراني هاي بي شماري در تكاپوي اخذ اقامت و مهاجرت به اروپا هستند. بسياري از آن ها، به خاطر شرايط آب و هوايي و وضعيت اقتصادي مناسب، اسپانيا را به عنوان مقصد خودشان انتخاب مي‌كنند.

اسپانيا ، اقامت يا تابعيت ؟

در يك تعريف كوتاه، اقامت به معناي سكونت در يك كشور و تابعيت به معناي عضويت قانوني در جامعه آن كشور، با حقوق و اختيارات يك شهروند عادي است. در واقع اقامت دائم همان مجوزي است كه به افراد اجازه ورود و خروج نامحدود و سكونت دائم در يك منطقه را مي دهد كه اين سكونت داراي شرايط محدودي است. معمولاً افرادي كه داراي حق اقامت دائم هستند، از اجازه كار در آن كشور بهره مي برند اما حداقل 6 ماه از سال را بايد در آن منطقه سپري كنند، در غير اين صورت امكان دارد مجوز اقامت آن‌‌ها باطل شود. مهاجراني كه به اسپانيا سفر مي كنند، با 5 سال زندگي بي وقفه در اسپانيا، به طوري كه به صورت پيوسته نهايتاً به مدت 6 ماه اين كشور را ترك نكرده باشند، مي توانند براي اخذ مجوز اقامت دائم در اسپانيا اقدام كنند. ويزاي اقامت دائم بايد هر پنج سال يك بار و 60 روز قبل از سر رسيد انقضاي آن، تمديد شود و در غير اين صورت ممكن است به كلي ابطال شود.

اما تابعيت؛ تابعيت به اين معنا است كه مهاجر بعد از اقامت دائم بتواند بدون محدوديت، مانند شهروندان عادي و با تمام حقوق شهروندي معمول در آن منطقه، در آنجا زندگي كند.

اقامت اسپانيا ، از تهران تا مادريد

براي گرفتن اقامت هر كشوري روش هاي مختلفي وجود دارد كه بر اساس شرايط سياسي، اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي آن كشور تنظيم مي شوند. مثلاً بعضي از كشورها اقامت از طريق پناهندگي را ممنوع و برخي مهاجران را به اقامت از طريق سرمايه گذاري يا ازدواج تشويق مي كنند. در اين ميان، اسپانيا هم روش هاي مختلفي را براي اخذ ويزاي اقامت تنظيم كرده است كه شامل اقامت موقت و اقامت دائم مي شوند. اگر پيگير اخبار اخذ اقامت اسپانيا باشيد، احتمالاً تا كنون عبارت « اقامت اسپانيا با 25000 يورو » هم به گوشتان خورده است، در ادامه توضيح مختصري درباره اين روش و روش هاي ديگر خواهيم داشت:

اقامت اسپانيا از طريق تمكن مالي

هرچند يكي از روش هاي اثبات تمكن مالي، سرمايه گذاري و خريد ملك دست كم 150 هزار يورويي در اسپانيا است اما اين امكان را هم داريد كه تنها با اثبات توانمندي مالي خودتان در مدت اقامت، نسبت به اخذ اقامت اسپانيا بدون سرمايه گذاري اقدام كنيد. براي اثبات توانمندي مالي روش هاي مختلفي وجود دارند كه همه آن ها شامل يك قانون مشترك مي شوند:

«منبع درآمدي كه بتواند در زمان سفرتان به اسپانيا (عدم حضور شما در ايران)، هزينه هاي شما را تأمين كند.»

براي اثبات تمكن مالي، لازم است سرپرست خانواده ثابت كند كه از طريق يكي از روش هاي زير، قادر به كسب درآمد ثابت براي تأمين هزينه هاي خانواده است:

  • سود حاصل از سهام بورس
  • دريافت اجاره بهاي ماهيانه
  • سود سپرده هاي بانكي
  • حقوق بازنشستگي
  • نامه اداري و…

اقامت اسپانيا از طريق تحصيل

شهروندان ايراني اجازه دارند در تمام مقاطع تحصيلي مدارس و دانشگاه‌ هاي كشور اسپانيا تحصيل كنند. تحصيل در دانشگاه هاي اسپانيا هم به زبان انگليسي و هم به زبان اسپانيايي امكان پذير است. متقاضيان اين روش مي بايست ابتدا نسبت به اخذ ويزاي تحصيلي اقدام و پس از شروع به تحصيل، براي دريافت كارت اقامت دائم اقدام كنند.

اقامت اسپانيا از طريق ازدواج

براي اخذ كارت اقامت از طريق ازدواج ، متقاضي بايد يك پارتنر يا شريك براي خودش معرفي و مدارك و اسناد لازم، دال بر روابط پايدار با هدف زندگي مشترك و توانايي مالي براي تأمين هزينه هاي زندگي همسرش را به سفارت ارائه كند.

اقامت اسپانيا از طريق كار

براي اخذ اقامت كاري اسپانيا ، متقاضي نياز به يك دعوت‌نامه يا همان پيشنهاد كار از طرف كارفرما دارد ،به طوري كه بتواند از طريق آن وارد اسپانيا و مشغول به كار شود. سپس با زندگي و كار بين 3 الي 5 سال در اين كشور و پرداخت ماليات، مي تواند نسبت به اخذ اقامت دائم اقدام كند. شايد اين روش را بتوان از سخت ترين روش هاي اخذ اقامت اسپانيا دانست، چرا كه براي گرفتن يك موقعيت شغلي، لازم است كارفرما اول به مدت 3 ماه يك موقعيت شغلي را در اسپانيا و سپس به مدت 3 ماه در اتحاديه اروپا آگهي كند و اگر در طول اين مدت كسي را پيدا نكرد، مي تواند اين موقعيت شغلي را به شما پيشنهاد و دعوت نامه را براي شما (به عنوان يك غير اروپايي) ارسال كند.

بازدید : 273
11 زمان : 1399:2

اقامت اسپانيا از مقاصدي است كه به تازگي در ميا ن ايرانيان طرفدارهاي زيادي پيدا كرده است. اسپانيا از لحاظ جمعيت ايرانيان مقيم، رتبه ۲۵ را داراست و حدود ۱۵۰۰۰ نفر ايراني در آن ساكن هستند. البته وقتي ميزان رشد اين عدد را با سال‌هاي گذشته مقايسه مي‌كنيم متوجه رشد علاقه براي مهاجرت به اين كشور مي‌شويم.

پادشاهي اسپانيا شرايط خوبي را براي ساكنانش فراهم نموده و با شرايط قابل قبولي به مهاجران خارجي نيز اقامت مي دهد، اما اين به آن معني نيست كه بدون داشتن شرايط اوليه ي مهاجرت مي توانيد به راحتي به اسپانيا مهاجرت نماييد؛ فرد مهاجر بايد بتواند هزينه هاي اوليه ي زندگي در اسپانيا را پرداخت نمايد و يا مدركي دال بر دانستن زبان اسپانيايي داشته باشد و يا مواردي از اين قبيل.

البته درصورت داشتن شرايط دريافت اقامت اسپانيا شما صاحب ويزاي شنگن شده ايد و مي توانيد به راحتي در كشورهاي حوزه شنگن سفر كنيد.

روش هاي اقامت اسپانيا

۱- اقامت با ازدواج

۲- اقامت اسپانيا از طريق تحصيل

۳- اقامت اسپانيا از طريق تحصيل

۴- مهاجرت پناهندگي به اسپانيا

۵- مهاجرت سرمايه گذاري به اسپانيا

۶- اقامت اسپانيا تمكن كالي

7. اقامت اسپانيا تمكن مالي

8. اقامت اسپانيا از طريق خريد خانه

انواع ويزاي اسپانيا

همانطور كه در ابتداي كلام نيز اشاره كرديم اسپانيا جزو كشورهايي است كه نياز به ويزاي شينگن براي ورود و خروج دارد اما ويزاهاي ديگري نيز براي اين كشور تعريف شده كه در اينجا مرور كوتاهي بر آن ها خواهيم كرد:

-ويزاي طلايي اسپانيا Golden visa in Spain

-ويزاي ثروت اسپانيا Wealth visa in Spain

-ويزاي سرمايه گذار Investor visa in Spain

-ويزاي تحصيلي اسپانيا

-ويزاي كار اسپانيا

-ويزاي بازنشستگي اسپانيا

بازدید : 288
11 زمان : 1399:2

مهاجرت به اسپانيا در چند سال گذشته، با توجه به سخت تر شدن قوانين مهاجرتي در كشور هاي اروپايي ديگر، علاقه مندان زيادي پيدا كرده است. اين عدد به قدري چشم گير است كه اقدام به اخذ اقامت اسپانيا نشان بطور مثال عده مهاجرين ايراني از رقم 4560 ايراني در سال 2007 به ميزان ۱۵۰۰۰ نفر در سال ۲۰۱۷ ايراني افزايش يافته است.

در حال حاضر ۱۳ درصد از كل جمعيت اين كشور را مهاجران تشكيل داده اند. جالب است بدانيد بين سال هاي ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۸ ميلادي، اسپانيا مهاجران زيادي را با آغوش باز قبول كرد و از سال ۲۰۰۸، مهاجرت به اين كشور، روند كاهشي داشته است.

انواع راه هاي مهاجرت به اسپانيا

۱- حقوق مهاجرت به اسپانيا از طريق اعلام پناهندگي

۲- مهاجرت به اسپانيا از طريق ازدواج

۳- مهاجرت به اسپانيا از طريق كار

۴- مهاجرت به اسپانيا از طريق تحصيل

۵- مهاجرت به اسپانيا از طريق خريد ملك

۶- مهاجرت به اسپانيا از طريق سرمايه گذاري

البته توجه داشته باشيد مهاجرت به اسپانيا از طريق اعلام پناهندگي با مشكلات بسياري همراه است و افرادي بسياري نيز بوده اند كه حتي نتوانسته اند سالم به خاك اسپانيا برسند. بنابراين شما ميتوانيد براي مهاجرت به اسپانيا از ساير طرق ديگرمهاجرت به اسپانيا استفاده نماييد

۱- تمام افرادي كه اقامت اسپانيا رادريافت مي‌كنند، بايد حداقل ۶ ماه در سال در اسپانيا زندگي كنند.

۲- با داشتن اقامت اسپانيا، اگر فرزندانتان در سن مدرسه باشند، بايد در اسپانيا به مدرسه بروند.

۳- متقاضي بعد از دريافت اقامت اسپانيا حتما بايد در اسپانيا ملك مستقل اجاره كرده و يا خريداري نمايد.

بازدید : 299
11 زمان : 1399:2

آينده اسپين مجموعه اي كاملا تخصصي در زمينه كليه خدمات اخذ اقامت اسپانيا و مهاجرت به اسپانيا مي باشد. جهت مهاجرت به اسپانيا از روش هاي زيادي مي توان استفاده كرد از جمله اقامت اسپانيا از طريق تحصيل ، اقامت اسپانيا از طريق ثبت شركت ، اقامت اسپانيا از طريق كار ، اقامت اسپانيا تمكن مالي و راه هاي ديگر . جهت اطلاع از شرايط مهاجرت به اسپانيا و مدارك لازم براي اقامت اسپانيا همين با شماره 77868264-021 نكاس بگيريد . يكي اديگر از راه هاي مهاجرت به اسپانيا اخذ اقامت اسپانيا بدون سرمايه گذاري مي باشد كه طرفداران بسيار زيادي دارد. البته بايد به اين نيز دقت داشت كه اقامت بدون سرمايه گذاري داراي شرايط بسيار سخت تري نصبت به ساير راه ها مي باشد.

بازدید : 296
11 زمان : 1399:2

مهاجرت اسپانيا

مهاجرت اسپانيا به روش هاي مختلفي انجام مي شود كه چندان هم سخت گيرانه نيستند اما زندگي در كشوري با فرهنگ، قوانين و آداب و رسوم متفاوت، در صورت نا آگاهي مهاجران كمي سخت خواهد بود. بعضي از كشورها فرهنگ و قوانين مشابهي دارند و برخي ديگر نه، در هر صورت براي مهاجرت به يك كشور لازم است با جو واقعي آن كشور و شرايط زندگي آن آشنا شويد. خيلي از افراد به عكس هايي كه در اينترنت و شبكه هاي اجتماعي مي بينند يا چيزهايي كه از اين و آن مي شنوند اكتفا مي كنند اما واقعيت زندگي با خاطرات چند روز سفر، چند عكس و اطلاعات گوشه اي از زندگي دوستانمان تفاوت زيادي دارد. اگر مي خواهيد به اسپانيا مهاجرت كنيد، پيشنهاد مي كنيم اطلاعات بيشتري درباره اين كشور، شرايط زندگي در آن و شرايط و مدارك لازم براي مهاجرت به آنجا كسب كنيد.

آشنايي با كشور اسپانيا و شرايط مهاجران در آنجا

اسپانيا، يكي از 28 كشور عضو اتحاديه اروپا است كه حكومتي پادشاهي دارد و از قوانين كشورهاي حوزه شنگن (Schengen) تبعيت مي كند. براي مهاجرت به كشورهاي حوزه شنگن، اول بايد بدون اينكه بيش از 6 ماه پياپي كشور مقصد را ترك كنيد، به مدت 5 سال در آنجا زندگي كنيد و بعد براي اخذ مجوز اقامت دائم اقدام كنيد. اقامت موقت (تا 5 سال) نياز به ويزاي منطقه شنگن و مداركي دارد كه بتوانند تأمين مالي مهاجران در طول اقامت موقتشان در اين كشورها را اثبات كنند.

شرايط جغرافيايي و آب و هواي اسپانيا

اسپانيا داراي مساحتي تقريباً نصف ايران و جمعيتي حدوداً 50 ميليون نفري است كه از جزاير و سواحل زيادي تشكيل شده است. سواحل اسپانيا از جمله زيبا ترين و پر طرفدار ترين سواحل دنيا هستند و هر ساله گردشگران زيادي از گوشه و كنار دنيا به آن ها سفر مي كنند. اسپانيا داراي سه اقليم آب و هوايي مختلف است كه در سه دسته كلي خشك، مديترانه اي و اقيانوسي قرار مي گيرند. شما در اسپانيا مي توانيد زمستان هايي سرد يا معتدل، آبو هوايي همواره معتدل و مرطوب، كوهستان هاي سرد، تابستان هاي داغ و همين طور تابستان هاي خنك را تجربه كنيد.

شرايط اقتصادي اسپانيا

سفارت ايران در مادريد، اسپانيا را به عنوان چهاردهمين كشور قدرتمند اقتصادي دنيا، پنجمين قدرت اقتصادي اتحاديه اروپا و چهارمين قدرت بزرگ در ميان اقتصادهاي حوزه يورو معرفي كرده است.

كار و زندگي در اسپانيا

زندگي در اسپانيا ، براي ايرانيان راحت تر از مردم كشورهاي ديگري مانند انگلستان است. عادت هاي غذايي مردم اسپانيا به تغذيه مردم ايران نزديك است. اسپانيايي ها در طبخ غذاهايشان معمولا از گوشت (گاو، ماهي و پرندگان) و سبزيجات استفاده مي كنند. شايد بتوان شباهت زياد غذاهاي اسپانيايي به ايراني را مربوط به زماني دانست كه اين كشور جزء قلمرو اعراب بود و در آن زمان از فرهنگ و رسوم ايران هم تأثير زيادي گرفت. جالب است بدانيد در غذاهاي اسپانيايي هم «پلو» وجود دارد و به آن «Paella» گفته مي شود. از طرفي مردم اسپانيا هم مانند ايراني ها وعده نهار را پر و پيمان تر از وعده هاي ديگر مي خورند و در عوض حدود ساعت 10 و 11، يك شام سبك مي خورند.

اسپانيا مردم مهربان و خون گرمي دارد كه اغلب آن ها به فرهنگ و قوم آريايي علاقه زيادي نشان مي دهند. در اسپانيا آخر هفته ها به سرگرمي و تفريح در سواحل و كافه ها مي گذرد.

شرايط كار در اسپانيا از يك شعار مهم تبعيت مي كند: «سخت كار كنيد و خوب استراحت كنيد»، شعاري كه بيانگر همه چيز درباره كار در اين كشور است. مردم اسپانيا به خواب نيمروز (بعد از ظهر) اهميت زيادي مي دهند و به همين دليل خيلي از فروشگاه ها و مراكز آموزشي در ساعات بعد از ظهر خالي از جمعيت هستند. البته اين عادت بيشتر بين مردم مذهبي مرسوم است و در مؤسسات، به خاطر ايجاد شرايط كاري راحت، اين عادت از سر خيلي ها افتاده است. از ديگر لذت هاي كار كردن در اسپانيا اين است كه كاركنان مي توانند محل كارشان را براي صرف يك قهوه ترك كنند و بعد از صرف قهوه و يك گپ و گفت كوتاه با همكارانشان دوباره به محل كارشان برگردند.

معايب زندگي در اسپانيا

زندگي در هيچ جاي دنيا بي عيب و نقص نيست اما بعضي اوقات اين عيب و نقص ها غير قابل تحمل مي شوند و بعضي اوقات هم نه، راحت مي توان از كنار آن ها عبور كرد. زندگي در اسپانيا هم قطعاً بدي هاي خودش را دارد كه در ادامه اين معايب را با هم مرور مي كنيم:

  • بوروكراسي و نظام قاعده مند اداري: اين ويژگي حكومت اسپانيا به خودي خود مشكلي را براي مردم ايجاد نمي كند اما براي مهاجرين، روند كار را كمي طولاني و سخت مي كند چرا كه نسبت به برخي كشورهاي ديگر، نيازمند ارائه مدارك زياد و سپري كردن مراحل طولاني تري است.
  • مشكل زبان: با اينكه براي تحصيل در اسپانيا مي توانيد رشته ها و دانشگاه هاي انگليسي زبان را انتخاب كنيد اما براي كار و زندگي در اين كشور لازم است كه زبان اسپانيايي را هم تا حدودي ياد بگيريد.
  • زندگي لاكپشتي: در اسپانيا زمان كمي كند مي گذرد. ممكن است با مؤسسه يا فردي رو به رو شويد كه ساعت صبحش به 2 ظهر و ساعت بعد از ظهرش تا غروب ادامه پيدا كند. البته چندان هم مشكل بزرگي نيست، سيستمي است كه با كمي گذر زمان، خيلي زود به آن عادت مي كنيد.
  • توريسم در ماه آگوست: اگر به سكوت و آرامش فضاي شهري عادت داشته باشيد، احتمالاً در ماه اگوست ديوانه مي شويد. در ماه آگوست، حجم عظيمي از گردشگران به اسپانيا هجوم مي برند كه باعث شلوغي و ازدحام زياد شهر مي شود. البته اين شلوغي ها فرصتي است براي كارهاي مختلف و كسب درآمدهاي كلان، فقط بايد كمي هشيار باشيد.

مدارك لازم براي درخواست ويزاي اسپانيا

  • شناسنامه (ايراني)
  • گذرنامه با اعتبار 6 ماه بيشتر از مدت ويزاي درخواستي به اضافه دو نسخه كپي از صفحات 1 تا 13 گذرنامه
  • دو قطعه عكس رنگي 6*4، حداكثر مربوط به 3 ماه قبل
  • دعوت نامه يا درخواست رزرواسيون هتل و يا مدركي براي تعيين محل اقامت شما در اسپانيا
  • اسناد مال و شغلي شامل:
  • گواهي اشتغال به كار (حاوي اطلاعات: سمت شغلي، ميزان درآمد، كپي سوابق و پرداخت هاي بيمه اجتماعي به اضافه تاريخ شروع به كار)
  • گواهي از حساب بانكي به اسم متقاضي (حاوي اطلاعات: مبلغ موجودي، تاريخ افتتاح حساب و صورت گردش حساب)
  • بليط يا رزرواسيون قطعي رفت و برگشت به اسپانيا و در صورت نياز، فاكتور پرداخت شده هتل
  • بيمه مسافرتي

مدارك لازم براي اخذ اقامت اسپانيا با تمكن مالي

  • شناسنامه متقاضي و افراد تحت تكفل او
  • مدارك مالي براي اثبات تمكن مالي
  • پاسپورت
  • گواهي عدم سوء پيشينه كيفري
  • مدارك شغلي
  • چهار قطعه عكس رنگي
بازدید : 295
11 زمان : 1399:2

اقامت اسپانيا

كارت اقامت اسپانيا موردي است كه هر كسي كه قصد مهارج به اسپانيا را داشته باشد به دنبال آن است. اقامت اسپانيا هم مانند كشورهاي ديگر، قوانين و اصول خودش را دارد. اقامت مي تواند موقت يا دائمي باشد كه بسته به نياز و تقاضاي شما، ويزاي مخصوص آن برايتان صادر مي شود. براي اقامت موقت در كشورهاي شينگن، ويزاي كوتاه مدت صادر مي شود كه شامل سفرهاي حداقل 90 روزه و حداكثر 5 ساله است. فارغ از اينكه شما كدام را انتخاب مي كنيد، بهتر است قبل از اقدام به اخذ پروانه اقامت، درباره كشور مقصد و قوانين مهاجرتي آن اطلاعات كافي داشته باشيد. در ادامه، اقامت اسپانيا و روش هاي مختلف آن را بررسي مي كنيم.

آيا اسپانيا مقصد خوبي خواهد بود؟

براي پاسخ به اين سؤال بهتر است كمي با كشور اسپانيا و وضعيت زندگي در آن آشنا شويد. پادشاهي اسپانيا، چهاردهمين اقتصاد بزرگ دنيا، كشوري است مستقل و عضو اتحاديه اروپا كه با سه اقليم آب و هوايي مختلف (مديترانه‌اي، خشك و اقيانوسي)، هر ساله مهاجران زيادي را از سراسر دنيا به سمت خودش جذب مي‌كند. با اينكه ايران در فهرست بيشترين مهاجران اسپانيا قرار نگرفته است اما اسپانيا در سال هاي اخير، يكي از مقاصد محبوب مهاجرت ايرانيان به حساب مي آيد. ايراني هاي بي شماري در تكاپوي اخذ اقامت و مهاجرت به اروپا هستند. بسياري از آن ها، به خاطر شرايط آب و هوايي و وضعيت اقتصادي مناسب، اسپانيا را به عنوان مقصد خودشان انتخاب مي‌كنند.

اسپانيا ، اقامت يا تابعيت ؟

در يك تعريف كوتاه، اقامت به معناي سكونت در يك كشور و تابعيت به معناي عضويت قانوني در جامعه آن كشور، با حقوق و اختيارات يك شهروند عادي است. در واقع اقامت دائم همان مجوزي است كه به افراد اجازه ورود و خروج نامحدود و سكونت دائم در يك منطقه را مي دهد كه اين سكونت داراي شرايط محدودي است. معمولاً افرادي كه داراي حق اقامت دائم هستند، از اجازه كار در آن كشور بهره مي برند اما حداقل 6 ماه از سال را بايد در آن منطقه سپري كنند، در غير اين صورت امكان دارد مجوز اقامت آن‌‌ها باطل شود. مهاجراني كه به اسپانيا سفر مي كنند، با 5 سال زندگي بي وقفه در اسپانيا، به طوري كه به صورت پيوسته نهايتاً به مدت 6 ماه اين كشور را ترك نكرده باشند، مي توانند براي اخذ مجوز اقامت دائم در اسپانيا اقدام كنند. ويزاي اقامت دائم بايد هر پنج سال يك بار و 60 روز قبل از سر رسيد انقضاي آن، تمديد شود و در غير اين صورت ممكن است به كلي ابطال شود.

اما تابعيت؛ تابعيت به اين معنا است كه مهاجر بعد از اقامت دائم بتواند بدون محدوديت، مانند شهروندان عادي و با تمام حقوق شهروندي معمول در آن منطقه، در آنجا زندگي كند.

اقامت اسپانيا ، از تهران تا مادريد

براي گرفتن اقامت هر كشوري روش هاي مختلفي وجود دارد كه بر اساس شرايط سياسي، اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي آن كشور تنظيم مي شوند. مثلاً بعضي از كشورها اقامت از طريق پناهندگي را ممنوع و برخي مهاجران را به اقامت از طريق سرمايه گذاري يا ازدواج تشويق مي كنند. در اين ميان، اسپانيا هم روش هاي مختلفي را براي اخذ ويزاي اقامت تنظيم كرده است كه شامل اقامت موقت و اقامت دائم مي شوند. اگر پيگير اخبار اخذ اقامت اسپانيا باشيد، احتمالاً تا كنون عبارت « اقامت اسپانيا با 25000 يورو » هم به گوشتان خورده است، در ادامه توضيح مختصري درباره اين روش و روش هاي ديگر خواهيم داشت:

اقامت اسپانيا از طريق تمكن مالي

هرچند يكي از روش هاي اثبات تمكن مالي، سرمايه گذاري و خريد ملك دست كم 150 هزار يورويي در اسپانيا است اما اين امكان را هم داريد كه تنها با اثبات توانمندي مالي خودتان در مدت اقامت، نسبت به اخذ اقامت اسپانيا بدون سرمايه گذاري اقدام كنيد. براي اثبات توانمندي مالي روش هاي مختلفي وجود دارند كه همه آن ها شامل يك قانون مشترك مي شوند:

«منبع درآمدي كه بتواند در زمان سفرتان به اسپانيا (عدم حضور شما در ايران)، هزينه هاي شما را تأمين كند.»

براي اثبات تمكن مالي، لازم است سرپرست خانواده ثابت كند كه از طريق يكي از روش هاي زير، قادر به كسب درآمد ثابت براي تأمين هزينه هاي خانواده است:

  • سود حاصل از سهام بورس
  • دريافت اجاره بهاي ماهيانه
  • سود سپرده هاي بانكي
  • حقوق بازنشستگي
  • نامه اداري و…

اقامت اسپانيا از طريق تحصيل

شهروندان ايراني اجازه دارند در تمام مقاطع تحصيلي مدارس و دانشگاه‌ هاي كشور اسپانيا تحصيل كنند. تحصيل در دانشگاه هاي اسپانيا هم به زبان انگليسي و هم به زبان اسپانيايي امكان پذير است. متقاضيان اين روش مي بايست ابتدا نسبت به اخذ ويزاي تحصيلي اقدام و پس از شروع به تحصيل، براي دريافت كارت اقامت دائم اقدام كنند.

اقامت اسپانيا از طريق ازدواج

براي اخذ كارت اقامت از طريق ازدواج ، متقاضي بايد يك پارتنر يا شريك براي خودش معرفي و مدارك و اسناد لازم، دال بر روابط پايدار با هدف زندگي مشترك و توانايي مالي براي تأمين هزينه هاي زندگي همسرش را به سفارت ارائه كند.

اقامت اسپانيا از طريق كار

براي اخذ اقامت كاري اسپانيا ، متقاضي نياز به يك دعوت‌نامه يا همان پيشنهاد كار از طرف كارفرما دارد ،به طوري كه بتواند از طريق آن وارد اسپانيا و مشغول به كار شود. سپس با زندگي و كار بين 3 الي 5 سال در اين كشور و پرداخت ماليات، مي تواند نسبت به اخذ اقامت دائم اقدام كند. شايد اين روش را بتوان از سخت ترين روش هاي اخذ اقامت اسپانيا دانست، چرا كه براي گرفتن يك موقعيت شغلي، لازم است كارفرما اول به مدت 3 ماه يك موقعيت شغلي را در اسپانيا و سپس به مدت 3 ماه در اتحاديه اروپا آگهي كند و اگر در طول اين مدت كسي را پيدا نكرد، مي تواند اين موقعيت شغلي را به شما پيشنهاد و دعوت نامه را براي شما (به عنوان يك غير اروپايي) ارسال كند.

برچسب ها اقامت اسپانيا ,
بازدید : 277
11 زمان : 1399:2

اقامت اسپانيا از مقاصدي است كه به تازگي در ميا ن ايرانيان طرفدارهاي زيادي پيدا كرده است. اسپانيا از لحاظ جمعيت ايرانيان مقيم، رتبه ۲۵ را داراست و حدود ۱۵۰۰۰ نفر ايراني در آن ساكن هستند. البته وقتي ميزان رشد اين عدد را با سال‌هاي گذشته مقايسه مي‌كنيم متوجه رشد علاقه براي مهاجرت به اين كشور مي‌شويم.

پادشاهي اسپانيا شرايط خوبي را براي ساكنانش فراهم نموده و با شرايط قابل قبولي به مهاجران خارجي نيز اقامت مي دهد، اما اين به آن معني نيست كه بدون داشتن شرايط اوليه ي مهاجرت مي توانيد به راحتي به اسپانيا مهاجرت نماييد؛ فرد مهاجر بايد بتواند هزينه هاي اوليه ي زندگي در اسپانيا را پرداخت نمايد و يا مدركي دال بر دانستن زبان اسپانيايي داشته باشد و يا مواردي از اين قبيل.

البته درصورت داشتن شرايط دريافت اقامت اسپانيا شما صاحب ويزاي شنگن شده ايد و مي توانيد به راحتي در كشورهاي حوزه شنگن سفر كنيد.

روش هاي اقامت اسپانيا

۱- اقامت با ازدواج

۲- اقامت اسپانيا از طريق تحصيل

۳- اقامت اسپانيا از طريق تحصيل

۴- مهاجرت پناهندگي به اسپانيا

۵- مهاجرت سرمايه گذاري به اسپانيا

۶- اقامت اسپانيا تمكن كالي

7. اقامت اسپانيا تمكن مالي

8. اقامت اسپانيا از طريق خريد خانه

انواع ويزاي اسپانيا

همانطور كه در ابتداي كلام نيز اشاره كرديم اسپانيا جزو كشورهايي است كه نياز به ويزاي شينگن براي ورود و خروج دارد اما ويزاهاي ديگري نيز براي اين كشور تعريف شده كه در اينجا مرور كوتاهي بر آن ها خواهيم كرد:

-ويزاي طلايي اسپانيا Golden visa in Spain

-ويزاي ثروت اسپانيا Wealth visa in Spain

-ويزاي سرمايه گذار Investor visa in Spain

-ويزاي تحصيلي اسپانيا

-ويزاي كار اسپانيا

-ويزاي بازنشستگي اسپانيا

برچسب ها اقامت اسپانيا ,
بازدید : 295
11 زمان : 1399:2

مهاجرت به اسپانيا در چند سال گذشته، با توجه به سخت تر شدن قوانين مهاجرتي در كشور هاي اروپايي ديگر، علاقه مندان زيادي پيدا كرده است. اين عدد به قدري چشم گير است كه اقدام به اخذ اقامت اسپانيا نشان بطور مثال عده مهاجرين ايراني از رقم 4560 ايراني در سال 2007 به ميزان ۱۵۰۰۰ نفر در سال ۲۰۱۷ ايراني افزايش يافته است.

در حال حاضر ۱۳ درصد از كل جمعيت اين كشور را مهاجران تشكيل داده اند. جالب است بدانيد بين سال هاي ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۸ ميلادي، اسپانيا مهاجران زيادي را با آغوش باز قبول كرد و از سال ۲۰۰۸، مهاجرت به اين كشور، روند كاهشي داشته است.

انواع راه هاي مهاجرت به اسپانيا

۱- حقوق مهاجرت به اسپانيا از طريق اعلام پناهندگي

۲- مهاجرت به اسپانيا از طريق ازدواج

۳- مهاجرت به اسپانيا از طريق كار

۴- مهاجرت به اسپانيا از طريق تحصيل

۵- مهاجرت به اسپانيا از طريق خريد ملك

۶- مهاجرت به اسپانيا از طريق سرمايه گذاري

البته توجه داشته باشيد مهاجرت به اسپانيا از طريق اعلام پناهندگي با مشكلات بسياري همراه است و افرادي بسياري نيز بوده اند كه حتي نتوانسته اند سالم به خاك اسپانيا برسند. بنابراين شما ميتوانيد براي مهاجرت به اسپانيا از ساير طرق ديگرمهاجرت به اسپانيا استفاده نماييد

۱- تمام افرادي كه اقامت اسپانيا رادريافت مي‌كنند، بايد حداقل ۶ ماه در سال در اسپانيا زندگي كنند.

۲- با داشتن اقامت اسپانيا، اگر فرزندانتان در سن مدرسه باشند، بايد در اسپانيا به مدرسه بروند.

۳- متقاضي بعد از دريافت اقامت اسپانيا حتما بايد در اسپانيا ملك مستقل اجاره كرده و يا خريداري نمايد.

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 237
  • بازدید سال : 553
  • بازدید کلی : 7363
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی